במשך שנים רבות, מורים היו כלי ההוראה המרכזי בכיתות הלימוד בבתי ספר, אך מאז שעולם המחשוב נכנס לתחום החינוך והאקדמיה, המצב השתנה בצורה דרמטית.

סטודנטים, אשר ברוב המקרים, בשל ההתלהבות שלהם לאמץ טכנולוגיות חדשות והיכולת שלהם לקבל ולהסתגל לשינוי, הינם בעלי ידע גדול יותר בכל הנוגע לטכנולוגיה חדשנית הזמינה עבור כיתות לימוד ממוחשבות. על כן, בימינו, בפני המורים עומדים אתגרים נוספים של שמירה על מבנה שיעור תקין בסביבת עבודה ממוחשבת כגון חדר מחשבים או מעבדת מחשבים.

קיבצנו עבורכם את 12 היכולות המרכזיות שיסייעו למורה, באמצעות תוכנת שליטה לכיתה NetSupport School, להעביר את השיעור בצורה אופטימאלית:

  1. כיבוי והדלקת המחשבים מעמדת המורה

מעמדת המחשב  של המורה בכיתה, בלחיצה אחת, ניתן להדליק בעת ובעונה אחת את כל המחשבים בכיתה כדי לחסוך זמן יקר בתחילת השיעור עד לעליית כלל המחשבים. בסוף היום, בלחיצת כפתור, ניתן לכבות את כל המחשבים בכיתה.

  1. רישום נוכחות של תלמידים

שמירה על תיעוד מדויק של נוכחות התלמידים בכיתה, היסטורית הגלישה באינטרנט, שימוש ביישומים, היסטוריית צ'אט ותיעוד פעילות מקלדת במהלך השיעור.

  1. לשמור על התלמידים מרוכזים תוך מניעת הסחות דעת.

מניעת הסחת דעת והפרעות בזמן שיעור, באמצעות הגבלת גישה לאתרי אינטרנט ויישומים מסוימים. כמו כן, במידת הצורך, ניתן למנוע תלמידים מלבצע שימוש בעכבר ובמקלדת.

  1. הפעלת יישומים ואתרי אינטרנט עבור התלמידים

חסכון בזמן על ידי הפעלת יישומים או אתרים בו זמנית על כל שולחנות העבודה של התלמידים. ניתן גם לספק לתלמידים קיצורי דרך למסמכים, תיקיות, תוכן ויישומים באינטרנט, הנדרשים במהלך השיעור באמצעות סרגל המידע לתלמיד.

  1. ניטור כל פעילות התלמיד בזמן אמת – חזותית וקולית

לראות ולשמוע מה שהתלמידים עושים באמצעות תמונות ממוזערות של כל מחשבי התלמידים דרך התוכנה. יתרון של אפשרות זו לדוגמא, הוא הקלטת מסך שולחן העבודה של תלמיד לצורכי מעקב אחר התקדמות.

  1. הצגת מסך המורה, סרטון ווידאו או תוכנה מסוימת לתלמידים

להדגים לתלמידים על ידי הצגת מסך המורה או הצגת עבודה של תלמיד לשאר הכיתה ע"י הצגת המסך שלו לשאר התלמידים.

  1. שיתוף תכנים עם התלמידים במהירות ובקלות

כדי לחלוק קבצים עם תלמיד מסוים, כל שיש לעשות הוא לגרור ולשחרר קבצים אל ספריית הקבצים או שולחן העבודה שלו. לחילופין, ניתן לחלק ולאסוף קבצי עבודה מתלמידים, באופן אוטומטי, לתיקייה ייעודית.

  1. ניהול ובקרת גישה למדפסות

חסכון כספי ובמשאבי הדפסה על ידי שליטה ופיקוח על השימוש במדפסת, חלוקת כמויות, ומניעת הדפסה כפולה במדפסת.

  1. תקשורת פשוטה עם התלמידים

שליחת הודעה לתלמידים, יצירת שיחה אישית או קבוצתית. תלמידים יכולים לבקש עזרה מהמורה בצורה פרטית .

  1. תכנון מערך שיעור לצורך ביצוע סיכום שיעור אפקטיבי

תכנון הפעילות בשיעור על מנת לספק לתלמיד יומן אישי שיאפשר לו לשוב אחורנית בכל עת ולהיזכר בחומר שנלמד.

  1. העברת שאלונים וסקרים

בחינה של הבנת התלמידים את החומר הנלמד באמצעות מגוון של שאלות מבוססות אודיו, ווידאו וטקסט. תשובות התלמידים מסומנות באופן מיידי וניתן להציג פילוח של התשובות למסכים.

  1. תמיכה בכל שילוב של טכנולוגיות בכיתה

תוכנת השליטה לכיתה NetSupport School מאפשרת לקיים אינטראקציה עם התלמידים באמצעות שילוב של מערכות הפעלה שונות כגון Linux, Windows,  מערכות ההפעלה של אפל ואנדרואיד ועוד. כמו כן, ניתן לשלב מחשבים מסוגים שונים כגון: מחשבים שולחניים, ניידים, טאבלטים ואף סמארטפונים.

 

על תוכנת NetSupport School:

תוכנת השליטה לכיתה NetSupport School מציעה סט של כלים ייחודיים שפותחו בשיתוף פעולה ובמיוחד עבור מורים, כדי לאפשר להם לשלוט במהלך השיעור ולהעביר את החומר הנלמד באופן היעיל והנוח ביותר.

NetSupport School משלבת כלים מתקדמים לניטור אחר פעולות התלמידים בזמן אמת, הצגת השיעור לכלל התלמידים בשילוב סימונים על גבי מסך המורה, יכולות לעריכת מבחנים מקוונים, שליטה ובקרה מלאים על יכולות הגלישה של התלמידים, ניהול הדפסות בכיתה ועוד יכולות רבות שיעשירו את יכולות הלימוד בכיתת ההדרכה הממוחשבת.

עוד התוכנה ניתן למצוא בעמוד המוצר.