Online Monitors Anywhere – תוכנה שעושה את העבודה עבורך

 מערכת ניהול תוכן מתקדמת עבור מסכי מידע ושילוט דיגיטלי , ליצירת תוכן דינאמי, המנוהלת דרך האינטרנט

להתנסות בתוכנה ללא התחייבות וללא עלות

פתח חשבון התנסות

מתכנן פרויקט שילוט דיגיטלי?

השאר פרטים וניצור קשר בהקדם




אודות המערכת

Online Monitors Anywhere הוא פתרון תוכנה לשילוט דיגיטלי מבוסס ענן, המאפשר שליטה, ניהול ושליחה של תוכן דינאמי אל מסכי מידע דרך רשת האינטרנט. הפתרון מאפשר הצגה ועריכה של מידע עשיר לכל סוגי המסכים הקיימים בשוק.

צפו בסרטון הדרכה בעברית

היתרונות שלנו

המערכות המתקדמות של החברה שומרות על רמת זמינות מקסימאלית של המערכת, מאפשרת מגוון עשיר של יכולות ואפליקציות ועם מודל תמחור אטרקטיבי עבור כל כמות של מסכים. כמו כן, בלחיצת כפתור ניתן להוסיף ולהסיר כמות מסכים וכמובן – שירות ישראלי מנצח!

ניתן להתנסות במערכת למשך 30 יום, ללא כל התחייבות.

לפתיחת חשבון התנסות במערכת

3 שלבים ותוך 3 דקות יש לך מסך מידע מרהיב!

 שלב 1

מתחברים

מערכת ה- Online Monitor Anywhere היא מערכת שילוט דיגיטלי מבוססת ענן, היא מאפשרת התחברות פשוטה למערכת הניהול דרך כל מכשיר קצה שיש בו דפדפן אינטרנט – כרום, אקספלורר וכו'. כל התוכן, המועלה אל המערכת, נשמר באחסון בענן ועל כן גם זמין למשתמש הקצה בכל זמן ובכל מקום בו הוא נמצא.

שלב 2

מעצבים

ממשק העיצוב המתקדם של המערכת מאפשר לך שליטה מלאה על התכנים תוך שימוש בארגז כלים ידידותי ומגוון. כל שעליך לעשות הוא להיכנס אל מערכת הניהול ולפתוח את מסך העריכה שלך. ניתן לבחור בכל אחד מין התבניות המופיעות במערכת או לפתוח עמוד חלק.

 שלב 3

מפרסמים!

פרסמ/י את התוכן שלך באמצעות ערוץ אחד או יותר בלחיצת כפתור. הערוצים במערכת פועלים בדיוק כמו תחנת טלוויזיה והפלייליסטים הם התוכניות עבור התחנה. גרור פלייליסט לערוץ וכל מסך "מכוון אליו" יראה את הפלייליסט באופן אוטומטי ויתחיל לפעול.

תרצה להתנסות במערכת ניהול התוכן?

הרשם כעת לחשבון התנסות, חינם וללא התחייבות

פתח חשבון התנסות