31 בדצמבר 2013, תל אביב – חברת Greenware Technologies השלימה בימים אלו את הטמעת המערכת לחיסכון בהדפסות ומתכלים – PretonSaver על כלל השרתים ותחנות הקצה במשטרה. המערכת תאפשר חיסכון של למעלה מחצי מליון שקל מידי שנה ושליטה ובקרה מלאים על מערך ההדפסות במשטרה.

בתום תהליך ארוך של בחינות ובדיקות קפדניות שנערך על ידי מנהלת הטכנולוגיות (מנ"ט) של משטרת ישראל, נבחרה מערכת PretonSaver כטכנולוגיה המתאימה ביותר, שתאפשר חיסכון משמעותי ללא כל פגיעה ביכולות ובאיכות מערך ההדפסה הארגוני.
"אנחנו שמחים שבתום בחינה של פתרונות רבים בשוק, מצאנו את המערכת שתייעל באופן המשמעותי ביותר את מערך ההדפסות במשטרה וכמו כן, תביא לחיסכון אדיר מבלי לפגוע באיכות וזמינות ההדפסה למשתמשים", אמר רומן בוצ'ומינסקי, ראש מחלקת פיתוח תשתיות במשטרה.
Preton Saver היא מערכת המשלבת שורה של אלגוריתמים מתמטיים המנתחים כל מסמך שנשלח להדפסה ומתאימים את כמות הטונר הנצרך בהדפסה לתכונות המסמך הייחודיות. התאמה זו מביאה לחסכון של עד 50% בצריכת הטונר/דיו מבלי לפגוע באיכות ההדפסה.
Preton Saver מאפשר בקרה ושליטה מלאה במערך ההדפסות בארגון. המעקב אחר דפוסי ההדפסה של המשתמשים מוביל לחיסכון נוסף של עד 30%.

חברת Greenware Technologies משווקת ומטמיעה פתרונות תוכנה ירוקים לארגונים גדולים, עסקים קטנים ובינוניים ובמערכת החינוך ועוזרת להתייעלות וחיסכון בתחום ה-IT .