תוכנת שליטה
תחום ה-IT בארגונים ממשיך להתרחב ולהתפתח כאשר הגבול בין LAN, WAN, או ניידות מלאה הופך להיות שקוף לחלוטין.  ככל שהתלות שלנו בטכנולוגיה גדלה, כך גם ההשפעה התפעולית של השבתת מערכות על חברות הופכת להיות קריטית. מצב זה, מחייב צוותי IT לתת מענה מהיר, איכותי וזמין 24/7, לכל פניה, תקלה או דרישה הנוגעת למערך המחשוב בארגון.

NetSupport Manager הוא פתרון התוכנה המהפכני, לשליטה ובקרה מרחוק על מחשבי האירגון. הפתרון עובד במספר הפלטפורמות הגדול ביותר של מערכות הפעלה, מאפשר שליטה ובקרה מלאים על כלל מערכות המחשוב של האירגון, איסוף מידע טכני פרטני אודות מלאי המחשבים הקיים והכל תחת ממשק אחד.

NetSupport Manager תוכננה לעבוד בכל תשתית רשת, אם סלולרית, אינטרנט, WAN או LAN, ללא הצורך בהגדרות Firewall מסורבלות.

יכולות מרכזיות

שליטה, בקרה וניטור בכל מחשבי הארגון
שליטה מסמארטפונים וטאבלטים, אנדרואיד ו-iOS.
שליחת קבצים מהירה, קלה ויעילה למחשבי קצה.
ניהול נכסי המחשוב בארגון
התחברות למחשבים במיקומים שונים ברחבי העולם
שליחת הודעות, צ'אט וקבלת בקשות לעזרה מהמשתמשים
אבטחת מידע עם הצפנה 256bit
שליטה במחשבים בכל הפלטפורמות

שליטה וניהול דרך הסמארטפון

app-store-website 323website

על התוכנה

גמישות המערכת

פתרון שליטה מרחוק עוצמתי המאפשר השתלטות ואבחון חומרה/תוכנה, דרך כל מחשב מבוסס WINDOWS, MAC, אנדרואיד או IOS. המערכת מאפשרת התחברות מרחוק לכל מחשב מבוסס Windows, Mac, Linux, Chrome OS.

ניטור ובקרה על מערכות מרוחקות

ממשק המערכת מאפשר תצוגת חלונות ממוזערת של כלל תחנות העבודה הפעילות בו זמנית. ניתן להתאים באופן מלא את גודל התמונות הממוזערות. בנוסף, במעבר של העכבר על תמונה ספציפית, גדלה התמונה לכדי תצוגה רחבה יותר על גבי שולחן העבודה.

תכונה ייחודית זו מאפשרת למשתמש לשמור על קשר עין מתמיד עם מערכות מבוקרות ולזהות ללא קושי האם נדרשת התערבות. תצוגה זו גם מספקת מידע חזותי מרכזי כגון: סוג מערכת ההפעלה, כתובת IP, עוצמת אות ה-WiFi וחיי סוללה (במידת הצורך), שם המשתמש המחובר ואת שם המחשב לזיהוי קל.

השתלטות מרחוק

צפיה, שיתוף או שליטה על מסך, מקלדת ועכבר של כל מחשב ללא קשר לעומק הצבע, הרזולוציה או מערכת ההפעלה. תוכנת NetSupport Manager מספקת את פתרון השליטה מרחוק המהיר והבטוח ביותר כיום בשוק.

במהלך השליטה על המחשב המרוחק, ניתן לבצע צילום מסך, סימון על גבי המחשב המרוחק, שימוש באודיו כדי לשוחח עם המשתמש תוך מתן תמיכה וביצוע הקלטה של הדרכה לצורך שימוש עתידי.

קיבוץ אוטומטי של מערכות נשלטות

"תצוגת העץ" של המערכת, מאפשרת לך, בכל זמן נתון, לקבל תמונת מצב ע"פ קריטריונים מוגדרים מראש כגון: סוג המחשב(מחשב נייד, all-in-one, מחשב שולחני, טאבלט, מחשב ווירטואלי וכו'), מערכת הפעלה ואף מדינה.

העברת קבצים

משתמש, יכול בכל זמן נתון, לשלוח קבצים אל מחשב מרוחק באמצעות Drag and Drop פשוט. כמו כן, באופן פשוט, ניתן להעביר קובץ ממחשב בודד למחשבים רבים.

מלאי מחשוב מרוחק ומידע מערכת

משתמש בתוכנת NetSupport Manager יכול לקבל מידע, בזמן אמת, על רכיבי החומרה והתוכנה המותקנים על כל אחת מתחנות העבודה המחוברות לתוכנת NetSupport Manager, ישירות מתוך ממשק השליטה של התוכנה. NetSupport Manager מנהל מידע מלא על יותר מ -80 פריטי חומרה, תוכנה או ציוד היקפי.

קישוריות

מוצרי שליטה מרחוק מסתמכים באופן יסודי על גמישות במציאת וחיבור למכשירים של משתמשי קצה. תוכנת NetSupport Manager פועלת על LAN, WAN או באינטרנט, עם תמיכה מלאה עבור TCP / IP ותקשורת HTTP (ואפילו IPX Legacy ותמיכה ב- NetBIOS).

צ'אט מובנה, הודעות מערכת, בקשות תמיכה ממשתמשים ותמיכה קולית

בתוך NetSupport Manager, משתמש יכול לנהל צ'אט דו-כיווני בין כל מספר של משתמשים נבחרים בטקסט או במצב שמע מלא. במידה ומשתמש אינו מגיב לצ'אט, ניתן לשלוח לו התראה קולית אל שולחן העבודה. כמו כן, ניתן לבצע עמו הדרכה קולית.

משתמש יכול גם לשלוח הודעה מבוססת-טקסט לאחד או יותר מחשבים שנבחרו, או אפילו לשדר לכלל המחשבים ברשת – תכונה אידיאלית עבור התראות למשתמשים על כיבוי שרת מתקרב או עבודות תחזוקה וכו'.

סרטון הדגמה

מסכי התוכנה