בשנים האחרונות שילוט דיגיטלי שולב בהצלחה כבירה במספר רב של עסקים גדולים וקטנים מסוגים שונים, החל ממסעדות ועד חברות ביטוח. שילוט דיגיטלי הוא בין הכלים האפקטיביים ביותר של המשווק לקדם את המותג ואת מאמצי המכירה בעסק עצמו. השילוט הדיגיטלי הוא כה אפקטיבי כיוון שהוא מסוגל לרכוש את תשומת לב הלקוחות בקלות ויש בו את הגמישות בכדי להתאים את המסר ללקוח, למיקום ולעיתוי.

שילוט דיגיטלי

מחקרים מראים בברור את השפעתו החיובית של שילוט דיגיטלי על עסקים קמעונאיים:

– עליה בכ-200% בקליטת מסרים שווקים
– 32% עליה כוללת במכירות
– 33% יותר לקוחות חוזרים
– 35% צמצום בהרגשת המתנה בתור
ע"פ מחקר של business.com

רכישת שילוט דיגיטלי הוא צעד חשוב אך אינו מספיק. גם פתרון השילוט הטוב ביותר אפקטיבי רק במידה ואיכות התכנים המוצגים עליו רלוונטיים למקום ולזמן. לכן, מניסיוננו, אנו רוצים לשתף אתכם ב-8 טיפים ליצירת תוכן שיווקי איכותי לשילוט דיגיטלי:

1. המנע מלדרבן את הלקוח לרכוש מוצר כמו "טבליות ההרזיה החדשות שלנו רק ב50 ₪". לחילופין הצג ללקוח בצורה קצרה וברורה כיצד המוצר או השרות יכול לפתור בעיה או להשיג מטרה. לדוגמה: "הדרך המהירה ביותר לאבד את המשקל שצברת בחגים".

2. העיצוב תמיד חשוב! עיצוב השילוט צריך לשקף את המותג בצבע, צורה ובהרגשה הכללית. לדוגמה: עיצוב נקי ומינימליסטי עם פונט אלגנטי לספא יוקרתי, או עיצוב עם צבעים עזים ומנוגדים שמשלב אלמנטים דינמיים לרשת צעצועים. יש לשים דגש על בחירת פונטים וצבעים שמאפשרים לשילוט להיות קריא ומובן גם מרחוק.

3. העין האנושית מתמקדת באופן אינסטינקטיבי בתנועה. שילוט דיגיטלי נצפה פי 4 יותר משילוט מסורתי ולכן כדאי לשלב בשילוט אלמנטים נעים או סרטון וידאו. כדי לקבל את תשומת הלב המרבית ובמקביל להעביר מסר ברור וחד, ניתן לשלב בתצוגה סרטון וידאו לצד טקסט נייח.

4. השתמש בתוכן שמזמין קריאה לפעולה. לדוגמה: "שאל את הפקיד שלך על תכנית החיסכון המהפכנית שלנו".

5. כדאי להימנע מלהפוך את השילוט לברושור עמוס תוכן. שילוט עמוס הוא שילוט שאף אחד לא קורא. עדיף לבחור את המסרים החשובים ביותר ולפרק אותם למספר שקופיות קלות לעיכול.

6. ניתן לשנות את תוכן התצוגה בתאם לשעת היום או בהתאם למועדים וחגים. כך להעמיק את רלוונטיות מאמצי השיווק אל הלקוח ולצרכיו. לדוגמה "ט"ו באב שמח, מבצעים מיוחדים לאוהבים".

7. ניתן לשפר את אורך ואיכות הצפייה בשילוט דיגיטלי ע"י שילוב אינפורמציה רלוונטית לצופה במסך. לדוגמה: שורת מבזקי חדשות רצים, שמות הלקוחות הבאים בתור, או לוח מודעות דיגיטלי. כך הצופה מקבל ערך מוסף וסיבה לחזור ולצפות בשילוט.

8. שמור את המסרים שלך עדכניים ומעניינים. דרך פשוטה לעשות זאת בלי להשקיע זמן רב בעריכה ושינויים, היא הכנסת מידע שמתעדכן אוטומטית דרך הרשתות החברתיות של העסק כמו פייסבוק או טוויטר. שילוב וויג'טים של רשתות חברתיות גם מוסיף אווירת חדשנות ו"קוליות" למותג.

פתרון שילוט דיגיטלי צריך לאפשר למשווק את היכולת להעביר ללקוחות תכני שיווק איכותיים ואפקטיביים. בכדי לסייע במשימה, פתרון השילוט צריך לעמוד במספר קריטריונים הכרחיים:

  • פתרון תשתיתי אמין, שלא דורש תחזוקה מתמדת.
  • פתרון שמאפשר גם ל"משתמש הפשוט" ליצור ולעדכן במהירות תצוגות מרשימות ודינמיות.
  • פתרון בעל ממשק עוצמתי שמאפשר לשלב יחדיו אפליקציות ואלמנטים גרפיים רבים ומגוונים.
  • פתרון חסכוני שיאפשר למשווק למקסם את התועלת מתקציב השיווק.

אנו ב- Greenware פיתחנו את מערכת Monitors AnyWhere. מערכת ייחודית אשר בשילוב עם טכנולוגיית HDMI over LAN  , יוצרת פלטפורמה חדשה ומתקדמת לתחום השילוט הדיגיטלי ,בה  נדרש רק מחשב יחיד ורכיבי חומרה פשוטים וזולים ליד כל מסך, ומתאפשרת שליטה מלאה על המידע שמוצג בכל מערך המסכים.

בשילוב עם מערכת ניהול התוכן שלנו אנו מציעים שילוב מנצח של פתרון שילוט דיגיטלי אמין, גמיש וחסכוני. לפרטים נוספים על פתרון Monitors AnyWhere לחץ כאן