הניסיון הידע והטכנולוגיה

עם ניסיון בתכנון והקמה של למעלה מכ-1000 כיתות מחשב וסביבות למידה, צברנו את הידע המתאים, את המקצוענות הנחוצה וההבנה כיצד ליצור סביבת למידה אינטראקטיבית, רעננה וטכנולוגית שתאפשר לתלמידים ולצוות ההוראה להצטיין. יחד עם הצוות החינוכי, בהתאם למטרות המוסד, אנו מתכננים את סביבת הלימוד שתגשים את יעדי הצוות.

תכנון מרחב הלמידה

תכנון ומתאר של אזור הלמידה המיועד בהתאם לדרישות ולתנאי השטח

התאמת תשתיות

 בחינה והתאמה של תשתיות חשמל, רשת וריהוט במרחב המיועד

התאמת חומרה ומחשוב

התאמת ציוד החומרה המתאים – תחנות הקצה וציוד החומרה ההיקפי

הקמת סביבת הלימוד

הקמה והתקנה מקצה לקצה של המרחב באתר בית הספר

צוות המומחים שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולייעץ על הפתרון המתאים ביותר עבורכם

צור קשר

מה חשוב לדעת בתכנון והקמת כיתת מחשבים חדשה

הקמת כיתת מחשבים או סביבת לימוד ממוחשבת, דורשת תכנון וחשיבה מעמיקה היות ופרויקט שכזה מורכב מגורמים רבים. רגע לפני שיוצאים לדרך, חשוב להכיר את הגורמים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מתכננים כיתת מחשבים:

  • כיצד תיראה הסביבה
  • האם יש צורך בריהוט ייחודי
  • הם קיימות תשתיות חשמל ורשת
  • איזה ציוד מחשוב מתאים לסביבה הזו
  • מה כמות העמדות בהן יש  צורך
  • האם יש תוכנות מיוחדות
בית ספר אפרים צמח - טירת הכרמל
בית ספר יסודי - ג'ולס
קדימה מדע - אשקלון
בית ספר יובלי הנגב
ספריה מקיף ט' - ראשון לציון
בית ספר מנחם בגין - נהריה
גלריית פרויקטים לדוגמה
סביבת לימוד דורשת היערכות וידע. עם Greenware ניתנה לי האפשרות להפוך את חזון בית הספר לחוויה דיגיטלית עוצמתית עבור צוות ההוראה והתלמידים. כיף לבוא ללמוד וללמד בסביבת לימוד ידידותית, נגישה ומעוררת חשיבה.
יחיאל, בית ספר מעגלים
יחד עם צוות המקצועים של החברה הקמנו כיתת מחשבים בת 40 עמדות מחשב, שאיפשרה לנו שמירה על מסגרת תקציב שפויה ולאפשר יותר עמדות לכל תלמיד. כך למעשה חשפנו יותר תלמידים לחווית לימוד ממוחשבת וליותר זמן מחשב לתלמיד. הפרויקט הוא הצלחה ובאים אלינו לראות את הסביבה החדשה מבי"ס אחרים באזור.
מירב ש., בית ספר רבין
כדי להקים סביבת מחשוב חדשה, היינו צריכים לחשוב מ-0 כיצד אנו רוצים לבצע זאת, מה היא הדרך הטובה והחסכונית וכיצד להוציא את המירב מהסביבה. עם החברים ב-Greenware התוצאות אליהן הגענו היו מעולות. יצרנו סביבת לימוד חדשנית הכוללת את ריהוט חדר המחשב מחדש, עם עמדות מחשב חדישות, תוכנת שליטה למורה ועוד אביזרים שלקחו את חווית הלימוד כמה צעדים קדימה.
אבנר, תיכון עיינות