Project Description

מה היא תחנה רזה All-in-One?

A200A היא תחנה רזה ALL-IN-One מבוססת לינוקס עם ביצועים גבוהים בזכות מעבד ה- Freescale™ ARM® Quad Core. יחד עם העיצוב השקט של התחנה והביצועים החסכוניים, התחנה מאובזרת במסך LED 23" ברזולוציית Full-HD לשימוש אידיאלי למשתמש הקצה. מחשב All-in-One זה תומך בעבודה מול Microsoft Windows Server 2012 ותואם באופן מושלם גם עבודה מול Citrix ו- VMware.

לפרטים נוספים על המוצר והצעת מחיר

צור קשר כעת
חסכוני – עלויות רכישה נמוכות

עיצוב רזה ושקט – העיצוב הדק מאפשר לה להיות מותקנת בחלקו האחורי של הצג או לצידו.  בנוסף, תחנה זו מסייעת ביצירת סביבת עבודה פשוטה ושקטה.

click and play – התחנה מתחברת לשרת באמצעות חיבור לשולחן עבודה מרוחק(Remote Desktop connection). לחיצה פשוטה לחיבור התחנה ויש עמדה מלאה ועצמאית.

חוות משתמש עשירה –  באמצעות שילוב התחנה עם  Citrix® ICA/HDX™ , Microsoft® RDP ,RemoteFX™ ,VMware® Horizon View™, המשתמש מקבל חווית שימוש מקומית לכל דבר.

ניהול ותחזוקה פשוטים- כיוון שכל משימות המחשוב מבוצעות בעיקר על השרת, כל בעיות החומרה והתוכנה פוחתות באופן משמעותי בצד המשתמש. כל ניהול המשתמשים, התקנות התוכנה, ניהול המערכת, והשדרוגים מתבצעים דרך שרת מרכזי אחד.

g8566
g8566
מתאם חשמל

תוכנת ניהול לתחנות הרזות – Atrust Device Manager

20131231_110243Atrust Device Manager היא תוכנה רבת עוצמה לניהול מספר רב של תחנות רזות בתשתית וירטואליזציה של שולחנות עבודה. הוא מאפשר למנהל ה- IT לפרוס מרחוק, לנהל, לעדכן תחנות רזות ולסייע למשתמשים ממחשב מרוחק. מנהל המערכת יכול לנהל ולעדכן תחנות רזות באופן פשוט ובמהירות באמצעות מנגנון גמיש ומאובטח. בנוסף, מנהל ה- IT יכול לסייע למשתמשים לפתור בעיות או להגדיר הגדרות מקומיות תוך שניות.

בין שאר המערכת מאפשרת:

– עזרה בניהול תחנות רזות(ללא מערכת הפעלה מותקנת מראש)
– "דחיפת" הגדרות מותאמות אישית למספר רב של תחנות רזות בו זמנית
– עדכון קושחה והתקנת חבילות תוכנה לתחנות הקצה
– אתחול מחדש, הפעלה, והערת תחנות רזות דרך הרשת המקומית
– עזרה למשתמשים לפתור בעיות מרחוק
– זיהוי לקוחות וניהול נכסי IT עם מידע מפורט ללקוח

לפרטים נוספים על המוצר והצעת מחיר

צור קשר כעת