במהלך העשור האחרון, הקימה חברת Greenware, למעלה מ-900 כיתות מחשב, מאילת שבדרום ועד קרית שמונה בצפון. עם ניסיון אדיר באפיון, התאמת טכנולוגיה התקנה ותמיכה מלאה, אנו גאים לחלוק עמך מקצת מהעשייה שלנו עם השנים:

עיריית נצרת עילית – בתי ספר כרמל, גולן, שרת וארבל

לקראת שנת הלימודים החדשה, בחרה עיריית נצרת להקים 4 כיתות מחשבים חדשות, המבוססות על פתרון הכיתה הירוקה שלנו. בשילוב טכנולוגיית MultiPoint Server, יכלה העירייה לתקצב הקמה של 4 כיתות מחשב, ב-4 בתי ספר שונים,  במקום 2 בלבד בהשוואה לכל פתרון זמין אחר. הפרויקט בוצע ביום עבודה מרוכז ואינטנסיבי אשר בסופו, ימים ספורים לקראת פתיחת שנת הלימודים, עמדו 4 כיתות מחשב חדשות לרשות התלמידים.

בית ספר יסודי ג'וליס א'

בבית ספר יסודי א' שבישוב ג'וליס, הותקנו 25 עמדות עבודה באמצעות 4 מחשבים בלבד עם פתרון הכיתה הירוקה. הכיתה המעוצבת, הוקמה בסיוע ארגון "סיסמה לכל תלמיד" ומשמשת את התלמידים בבית הספר לצורכי חיפוש באינטרנט, למידה על תוכנות פנימיות של בית הספר, בניית מצגות ועוד.

בית הספר הצרפתי – חולון

בית הספר הצרפתי בחולון הוא חלק מבית הספר החקלאי מקווה ישראל. במקום הותקנו 21 עמדות לתלמידים באמצעות 3 מחשבים בלבד. הכיתה מיועדת לשמש את התלמידים במהלך שיעורי מחשב, בשילוב עם תוכנת השליטה המגיעה כחלק מהפתרון.

מכללת קווים – סניף בני ברק

מכללת קווים היא מכללה למקצועות העיצוב הדיגיטלי ולה 10 סניפים ברחבי הארץ. במסגרת הפרויקט, מחשבנו מחדש את כלל הסניפים באמצעות פתרון הכיתה בענן, המשלב מחשבי Mini PC חכמים, קטנים וחסכוניים. כמו כן, הפתרון מגיע עם תוכנת השליטה לכיתה NetSupport School ותוכנה לניהול נכסי המחשוב במוסדות NetSupport DNA.

מקיף ט' – ראשון לציון

בבית הספר מקיף ט' בראשון לציון, הקמנו כ-14 עמדות מחשב בספריית בית הספר המשמשות את התלמידים, המורים וסגל המנהלים של בית הספר. העמדות משתלבות באופן אידיאלי בספריה היות ומפעילים אותם 2 מחשבים בלבד. נקודה זו מאפשרת חסכון אדיר במקום, בחשמל ובעלויות הרכישה.

חדר מחשבים חכם – קדימה מדע

המרחב החדשני, הראשון מסוגו בישראל שהוקם ביוזמת עיריית באר שבע וקדימה מדע, הנו מרחב המצויד במיטב הטכנולוגיה הקיימת ומטרתו להתאים את דרכי הלמידה של התלמיד ודרכי ההוראה של המורה לשינויים בעידן הטכנולוגי החדש . המרחב שהושק בבית ספר טוביהו בבאר שבע, מהווה ראש חץ בקידום חזון החינוך הדיגיטלי וקידום פדגוגיות ייחודיות וחדשניות מהם יוכלו ללמוד למידת עמיתים כלל המורים והצוותים החינוכיים.

בית ספר דגניה – באר שבע

הלמידה השיתופית מקדמת תחושה של משמעות אצל המשתתפים, משום שהיא עוסקת בהתנסות פרקטית בסביבה חברתית-תרבותית רלוונטית לחיי הלומד ובעלת ערך עבורו כאדם. כחלק מתפיסה זו, היה לנו העונג להקים כיתת מחשב המבוססת על מרחב למידה שיתופי בבית הספר דגניה שבב"ש, המקבץ את התלמידים סביב שולחן קבוצתי.

בית ספר יובלי הנגב

בית ספר נחלים – מועצה אזורית מרחבים